VIEŠIEJI RYŠIAI, RĖMĖJAI

Kiekvienos Vilkyčiuose vykstančios varžybos sulaukia didelio Lietuvos ir užsienio žiniasklaidos dėmesio. Taip pat informacijos sklaida prieš ir po varžybų rūpinasi „Vilkyčių autoklubo“ viešųjų ryšių specialistai, kurie rengia spaudos konferencijas, tiesiogines vaizdo transliacijas, varžybų apžvalgas per nacionalinius šalies televizijos kanalus, bendradarbiauja su stipriausiais šalies interneto portalais, organizuoja visai žiniasklaidai skirtas reklamos kampanijas. Kiekvieno renginio reklamos kampanija prasideda likus 3–4 savaitėms iki lenktynių, atsižvelgiant į varžybų rangą.

Varžybų rėmėjams – tai puiki vieta parodyti save, nes pagal paramos dydį (nuo generalinio rėmėjo iki varžybų partnerio statuso) organizatorius gali pasiūlyti daugybę reklamos priemonių:

  • reklamą varžybų anonso metu per LRT ir kitas televizijas,
  • reklamą informaciniuose straipsniuose prieš ir po varžybų nacionalinėje ir vietos spaudoje,
  • reklamą didžiausiuose Lietuvos interneto portaluose,
  • reklamą per TV apžvalgas,
  • per varžybas atsiveria didelės trasos erdvės, kuriose galima skelbti vaizdinę rėmėjų reklamą (tentai, vėliavos, lipdukai ant automobilių, logotipas ant nugalėtojų pakylos sienos ir pan.),
  • garsinę komentatoriaus reklamą per varžybas,
  • galima rengti žaidimus žiūrovams, steigti prizus, rengti reklaminės ekspozicijos ir pan.

Su rėmėjais dirbantis organizatorius įsipareigoja siekti abiem šalims naudingo rezultato, vykdyti individualios reklamos projektus, atsižvelgdamas į rėmėjų poreikius ir pageidavimus. Per varžybas rėmėjų laukia svarbių asmenų (VIP) zona ir ložė, iš kurių atsiveria visos trasos vaizdas.